Re: Karty TV do PC'ta

Autor: Leo (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 11:41:31 MET DST

>Mam w szczegolnosci na mysli Fly Video II.
>
>Fly Video moze zdaje sie wyswietlic wszystkie kanaly jednoczesnie, z
>czego 4 okienka moga zawierac ruchomy obraz (dzwiek oczywiscie tylko z
>jednego z nich). Czy Aver TV Phone lub jeszcze jakies inne karty to
>moga?
>Jak jest z jakoscia obrazu?
>
>Jak ktos te karty ma - niech rzuci troche szczegolow.

No więc mam Fly Video II
1.Nie ma dekodera TXT ponoć opcjonalnie ale nigdzie nie mogę go dostać
2.Kosztuje 330 zł
3.Ma pilot dodatkowo 70 zł
4.Współpracuje z Video Rec. i kamerą // bardzo dobrze spisuje się w
NetMetingu //
5.Ma podgląd 25 kanałów przy 800x600 i 36 kanałów przy 1024x748 ale ruchomy
może być tylko 1 kanał i z niego głos
6.Wielkość okienka dowolnie regulowana
7.Obsługuje wszystkie standardy i sieć kablówki
_
@@@ P o z d r o w i e n i a @@@
                  Leon Hayder
              leohay_at_pr.onet.pl