Re: Voodo czy Riva128?

Autor: The Founder (founder_at_polbox.com)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 00:58:38 MET DST

Michal Kasperczyk <kaspero_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<35229e5b.0_at_news.tpnet.pl>...

> Mam pytanko. Bardziej oplaca mi sie dokupic do mojej karty (S3 Trio V+)
> Voodo czy sprzedac karte stara i kupic jakas karte z Riva 128 (slyszalem
ze
> jest szybsz od voodo), a moze czekac na voodo2 tylko ze ja mam ok 600 zl.
> --
>
> Michal Kasperczyk Polaniec POLAND
> kaspero_at_polbox.com
> www.polbox.com/s/smithw (Will Smith Page)
> www.polbox.com//kaspero (Cindy Crawford Pictures)

Z 600 zl na Voodko 2 nie masz co czekac (podejrzewam, ze cena na poczatek
bedzie oscylowac w granicach 1000 zl). Jak bys dobrze opchnal tego S3 (tak
za 100 zl, chodziaz bylo by to conajmniej trudne), to najlepiej byloby
kupic Tsenga i np. Magic 3d (3dfx). Ja tam mam i chodzi wszystko super w
640x480 (w dwie ramki)...

--
                                        -  The Founder  -
                           :  : :::  founder_at_polbox.com  ::: :  :