Re: co lepsze: CHAINTECH 5TDM 2 czy ABIT TX 5?

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 18:33:30 MET DST

On Tue, 31 Mar 1998 14:50:14 GMT, XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>PS. Abit ma dosc rozbudowane menu BIOS-a: bootowanie z LS120, SCSI, C lub A
>w wybranej kolejnosci (takze zmiane bootowalnego HDD), soft on/off
>(teoretycznie system powinien zrzucic wszystko na HDD i usnac, cos w rodzaju
>sleep). I calkiem przydatna funkcje zwiekszenia czestotliwosci o 2.5% -
>instrukcja radzi, aby stosowac to tylko w celu sprawdzenia stabilnosci pracy
>systemu (w domysle: 83MHz :) ).

TX5 ma jeszcze trzy gniazdka do podłączenia wentylatorków sterowanych
scalaczkiem LM ( ale sam scalaczek to chyba opcjonalnie - na mojej nie
ma) oraz obsługę najnowszych procków AMD 2,2 V.

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl