Zewnetrzny FDD do notebooka

Autor: Bartek G. aka Golab (golab_at_bigfoot.com)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 13:34:21 MET DST

Witam,

Proszę o pomoc w następującym problemie:

spieprzyła mi się wewnętrzna stacja dysków w notebooku. Problem jest
spory bo twardziel ma tylko 250 MB co wymaga ciągłej wymiany plików na
dysku tylko na te najbardziej potrzebne.

Czy wiecie gdzie, za ile można kupić zewnętrzną stację FDD? A może
ktoś mi powie czy da się przerobić zwykłą, wewnętrzną tak żeby można
ją było podłączyć do któregoś portu?

Ostatnie pytanie: gdzie w Polsce znajdują się autoryzowane serwisy
Compaqa?

Proszę o odpowiedzi na maila: golab_at_bigfoot.com. Dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam,

 Golab aka Bartek Golebiowski  @  golab_at_bigfoot.com
 http://www.kki.net.pl/golab/
 mobile: +48 602 636208 (SMS)