Re: Jaka karta graficzna?

Autor: zklos_at_ihlpq.ih.lucent.com
Data: Fri 03 Apr 1998 - 11:42:00 MET DST

Oto moja odpowiedz.
1. SDD nie jest durny a 160Hz dzialalo.
Ciekawe, ze 135MHz DAC ET6000 jakos sie cudem ne zesrywa w STB LightSpeed128
albo w VideoLogic (nie pamietam modelu) w czasie pracy z odswiez. 160Hz ?!!!
Ani, ze moj ET6000 sie nie zesrywal.
Ciekawe tez, ze 175MHz RAMDAC Alliance Promotion AT25 jakos sie cudem nie zesrywa
przy odswiezaniu 200Hz (do tego nie potrzeba SDD, Hercules Stingray 128 ma to juz
w swoich driverach) - wiem dobrze bo mialem karte z ET6000 (taka generic)
a teraz mam Hercules'a Stingray 128/3D.
Moze bys tak w praktyce wyprobowal a nie sunal niesprawdzonymi teoriami
i sie dopierdalal bez sensu ?
Kup sobie cos firmowego zanim cos powiesz i sprawdz dobrze.

2. TSENG nie upadl tylko odsprzedal czesc zajmujaca sie grafika 3D firmie ATI.
Nic dodac nic ujac.

Zbyszek Klos