Re: Klawiatura która sama pisze wiersze -----------> uwaga z anim kupisz !!

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 17:41:36 MET DST

ferrytowym.

> Folia? Tzn. laminat, w ktory wlutowane sa bebechy - mikrokontroler,
> mikroswitche itd?

Nie.Moja klawiatura ma dwie , na jednej sa poziome paski na drugiej
pionowe ( w uproszczeniu). Naciskajac klawisz , zmienia sie pojemnosc na
okreslonym przecieciu paskow i proc klawiatury interpretuje to jako
nacisniecie klawisza.
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?