Re: Poszukuje steronika do monitora Philips Brillance 105...

Autor: Michal Baszynski (michal_at_ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 20:49:35 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> To akurat nie jest prawda. Customax ma sie nijak do DDC.

Czy aby na pewno?

> Akurat wiem, ze tak jest, bo mam podobny monitor (107A) podpiety
> do komputera pracujacego pod Linux'em, i rowniez moge sobie rozne
> glupoty ustawiac. Ale:
> - nie uzywam do tego celu CustoMax,

CustoMax-a pod Linux-a jeszcze nie widzialem, wiec sie nie dziwie

> - program, ktory uzywam, nie uzywa DDC.
> A programowanie akurat odbywa sie po liniach RGB.

Nie wierze. Te linie sa uzywane "dosc intensywnie" juz w innym celu,
poza tym kiedy te informacje mialyby byc przesylane? W trakcie impulsu
synchronizacji? Jesli to mozliwe to prosilbym o szczegoly ( moze na
priva ), jestem bardzo zainteresowany ( masz moze kod zrodlowy tego
programu? )

pozdrowienia
                Michal