Przelacznik projektor/monitor

Autor: Marek Marszałek (mmarek_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 04:16:57 MET DST

Niedawno byla dyskusja nt. przelacznika PC/2 monitory. Ja mam podobny
problem. Sygnal z karty graficznej przesylany jest do projektora
wyswietlajacego duzy obraz na scianie a nastepnie z projektora na
monitor. Jesli projektor jest wlaczony sygnal jest zarowno na scianie
jak i na ekranie monitora ale jesli wylaczy sie projektor sygnal nie
dociera do monitora i trzeba przepinac przewody. Poniewaz projektor nie
zawsze jest potrzebny a zarowka do niego kosztuje 2,000 zl poszukuje
rozwiazania pozwalajacego pracowac w dwoch trybach:
- pracuje projektor i monitor,
- pracuje tylko monitor.
             Pozdrawiam serdecznie,
                        Marek Marszalek
                        e-mail: mmarek_at_klio.umcs.lublin.pl

Czy ktos
Moze komus udalo sie rozwiazac ten prosty problem?