Re: RS-232 i petla pradowa - napiecia

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 17:45:29 MET DST

In pl.misc.elektronika Stanislaw Geppert sgeppert_at_talex.com.pl> <<XXX> wrote:
: U mnie transmisja idzie poprawnie (na 9600 zawsze, na 19200 prawie zawsze).
: Chcialbym jednak wiedziec, czy uklad z taka petla powinien zawsze dzialac,
: czy tez mialem szczescie, ze trafily mi sie porty o dostatecznie duzej
: tolerancji?

Powiedzmy to tak: poniewaz gwalci to standard, wiec mialesz szczescie.
Ale jak do tej pory nie spotkalem peceta ktory by nie mial takiej
"torelancji". Pecety typowo wykorzystuja bufory 1488/1489, dosc popularne,
wiec to nie tylko cecha pecetow.
A biorac dalej pod uwage ze to bardzo uzyteczna cecha - nalezy liczyc
ze wszystkie pecety beda mialy takie "tolerancje". Ale oczywiscie gwarancji
nie masz.

J.