Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 18:39:55 MET DST

At 13:44 98-04-02 +0200, you wrote:

>Ja nie mam czasu na bzdurne zakladanie kont, wypisywanie na kazdy post itd.

  A szkoda. Wielu ludzi na tej liscie pytaja oto jak nagrac
  plytki na nagrywarce takiej lub owakiej. Masz praktyke
  to powinienes odpowiadac a nie traktowac tej listy jak
  tablicy ogloszen do swojej dzialalnosci zarobkowej
  (wbrew netykiecie jak sam wiesz).
  Jak bys odpowiadal to bys mogl w swoim SIGu wstawic swoja reklame.
  Takie cos jest juz bardziej zdolne z netykieta.

>Zamiast siedziec przed monitorkiem wole sobie poskakac na rowerku,

  skakaj sobie skakaj, tylko nie wstawiaj kitu i nie awanturuj sie
  ze Znikiem bo to jest zenujace.

>a juz niedlugo poplywac na desce. Ludziom takim jak Ty, czy Grzes
>rowniez radzilbym sprobowac. To zdecydowanie rozladowuje stresy
>i nie korci potem do ..

>I jeszcze jedno. Juz to kiedys pisalem, no ale ... Ja wysylam 1 ogloszenie
>na 7 - 9 dni. Natomiast komentarzy z serii nie na ta grupe jest (policz
>sobie !)

  co cie obchodzi ile kto pisze - ta lista jest do pomagania
  roznym ludziom w potrzebie a nie do reklamy.

>I tym optymistycznym akcentem koncze bezpodmiotowa polemike na ten tydzien
   chyba bezprzedmiotowa ??
   chyba, ze sam jako podmiot polemiki uwazasz sie za nic.

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============