Re: ZOLTRIX ZX33600 spadek predkosci

Autor: Remigiusz Sagan (rs_at_mi.ikp.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 15:58:15 MET DST

>Pare dni temu zakupilem ZOLTRIX'a ZX 33600 z nowej serii.
>Na pocztku laczyl na 33600,dzien pozniej na 31600,a teraz na 26400
>Co z nim jest??
Nic z nim nie jest. To wina linii telefonicznej. Opiszę może mój
przypadek ( mojego modemu ). Mam ten sam i sprawdzałem go w trzech
miejscach w Warszawie. Oto wyniki:
 1 Osiedle Bemowo:
Centrala telefoniczna chyba nie najnowsza, telefon czasami sie
chrzani, dlugo czekam na sygnał. Modem łączy się na 7200, 9600 (20%
przypadków),12000 (20% przypadków),14400,21600,26400 (40% przypadków)
i wyżej nie wyciąga nigdy :( . Numer dostępowy TP SA: 80% numer
zajęty, 10% "nie ma takiego numeru", 9% "połączenie nie może być
zrealizowane" i wreszczie ten ostatni 1% połączenie zakończone
sukcesem (od tej pory jest parę minut na zabawę Internetem, potem
można napotkać komunikat, o tym jak to połączenie zostało przerwane
(Powieś się OK / Połącz ponownie ANULUJ). Boże, jak to dobrze mieć
konto u prawdziwego providera - ATM łaczy (prawie) zawsze za pierwszym
razem.
 2 Osiedle Jelonki:
W linii prostej 2 kilometry od Bemowa, cetrala chyba ta sama, lub
podobna, telefon działa bez większych problemów. Modem łączy się na
33600 za każdym razem !!!!!! Co również ważne numer 0202122 jest
dostępny za pierwszym razem w 99 % przypadków.
 3 Osiedle Ursus:
Centrala telefoniczna cyfrowa, jakaś na większym bajerze podobno.
Połączenia modemowe - sytuacja podobna jak na Jelonkach, jedynie
prędkość połączenia pokazuje 115200, co jak wiadomo oznacza
przepustowość portu, nie modemu.
 Z powyższych doświadczeń wynika IMHO, że Twój modemik działa
sprawnie.
PS. Zaznaczam, że powyższe wyniki sprawdzałem wielokrotnie,
wykorzystując dwa modemy: Zoltrix 33600 Sierra i Zoltrix 33600 SVD
Rockwell, osiągając w obu przypadkach takie same wyniki ( w granicach
błędu ).