Re: co lepsze: CHAINTECH 5TDM 2 czy ABIT TX 5?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 15:46:03 MET DST

Dnia Tue, 31 Mar 1998 14:50:14 GMT, XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw
Poplawski) napisał:

>Dobre pytanie. Mam Abita AX5 (ATX-owy odpowiednik PX5) i dziala calkiem
>niezle. Znajomy ma rzeczonego Chaintecha (a'propos TDM2 wystepuje jako pelny
>ATX?) i tez bardzo ladnie chodzi - praktycznie to to samo.
>
>Mysle, ze jedynym kryterium powinna byc cena? (A propos: po ile sa obie
>plyty teraz?).
>
>PS. Abit ma dosc rozbudowane menu BIOS-a: bootowanie z LS120, SCSI, C lub A
>w wybranej kolejnosci (takze zmiane bootowalnego HDD), soft on/off
>(teoretycznie system powinien zrzucic wszystko na HDD i usnac, cos w rodzaju
> [...]

To znaczy, że można sobie na stałe ustawić 83 * 1.025, tak? Całkiem,
czałkiem... Ale Chaintech tez nie jest zly, kupilem niedawno i jestem
zadowolony. Bootowanie tez ma ze wszystkiego, co sobie wymyslisz, soft
on/off nie wiem, ale to chyba jednak nie jest full ATX. Ta płyta ma
ATX-style power-supply i ma tez troche inaczej bebechy porozmieszczane
(przez to musialem wysunac FDD o jakies 3cm z obudowy, buuu), ale tak
naprawde to ja sie na ATX wcale nie znam, wiec moze niech inni sie
wypowiedza.
Obsluguje 50,55,60,66,68 (? ale u mnie nie widze roznicy miedzy 66 a
68), 75, 83. Mnoznik do x4.
Jezeli chodzi o cene, to jak jest teraz, dokladnie nie wiem, ale ja
kupilem w NTT Systems za 315 + VAT. Znamienne, iz na gieldzie chca
480...

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/