Re: Intranet, Extranet

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 12:52:54 MET DST

Mariusz Szepietowski napisał(a) w wiadomości:
<6fu9pf$n9e$4_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Czy możecie mi wytłumaczyć co oznaczają w/w pojęcia?
>Czym się różni Intranet od Extranetu?
>.
>Pozdrawiam serdecznie
>--
>Mariusz Szepietowski

Intranet to lokalna siec Internetowa w firmie. Extranet to kilka sieci
Intranetowych majacych wzajemne powiazania ze soba (np. Intranet producenta,
dostawcy i klientow). Jezeli potrzebujesz wiecej informacji, moge poszukac
(mam gdzies jakies materialy z IBM na ten temat).

Pozdrawiam,

Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?