Re: SPRZEDAWAJCIE VOODOO 1 !!!

Autor: Mariusz Grzeca (mg171783_at_bigfoot.com)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 11:25:30 MET DST

On Thu, 2 Apr 1998, Vino wrote:

> A niby dlaczego nie ? Jak zrobilem tak jak napisales to mialem za

Dlatego nie, ze jestem w stanie wskazac miejsce, w ktorym w Q1 wyciagam
150 fps, jak i takie w ktorym mam 9 fps. Ktory wynik bardziej odpowiada
sredniemu, a wiec temu jaki odpowiada za poczucie plynnosci podczas calej
gry ?

> pierwszym razem 14.8 fps (bzdura totalna) a za drugim 0.0 fps ! (a to
> jeszcze wieksza).

Jak juz pisalem, masz cos zwalone. 20 fps na voodoo i p2 to o 10 fps za
malo. Jesli masz 20 testujac timerefresh, to 14.8 przy timedemo jest
calkiem realnym wynikiem. U mnie timerefresh pokazuje zwykle 35 fps, a
timedemo jest ~20.

> Timerefresh dobrze pokazuje liczbe klatek ale oczywiscie jest to w
> danym miejscu w ktorym znajduje sie postac.

A po co ci pomiar statyczny ? Co z tego ze w miejscu, gdzie sie pojawiasz
w piewszym levelu jest ~20 fps, jak kilka krokow dalej bedziesz mial 10,
czy 12, na duzych przestrzeniach z duza iloscia wybuchow 3fps, a w
malutkim pomieszczeniu 50 fps ? Czy taka rozbieznosc wynikow daje ci
jakakolwiek orientacje w speedzie twojego sprzetu ?

     / )| MARIUSZ GRZECA |( \
    / / | Email :=mgrzeca_at_bigfoot.com= | \ \
  \ / \ /