Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: milosz danielewski (master_at_katowice.elbacsb.com.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 09:17:10 MET DST

On 1 Apr 1998 21:15:37 +0200, andrzejp_at_complex.com.pl (Andrzej P.)
wrote:

>Grzesiu dziecko drogie wez sie opanuj. Nie czepiaj sie jak sam nie jestes w porzadku.
>Po pierwsze poczytaj sobie netykiete - konkretnie odnosnie siga (podpisu). Nie uwazasz ze masz za dlugi ???

 Czego sie czepiasz ? Ma "przepisowe" 4 linijki.

>Po drugie netykieta mowi ze jak sie nie ma pojecia
>o pewnym temacie to sie nie zabiera glosu a ty pieprzysz trzy po trzy.

 Bardzo dobrze, ze odsyla na inne grupy. Jak widze, ze ktos pisze nie
na temat, to mam pewnosc, ze go Zniku odesle na wlasciwa :)

milosz danielewski

--
master_at_taboo.eu.org
master_at_katowice.elbacsb.com.pl