Re: wykaz

Autor: Ryszard Pieprzycki (yasf_at_geocities.com)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 01:19:01 MET DST

dziadek napisał(a) w wiadomości: <6ftule$fir$1_at_rekin.onet.pl>...
>hey mam problemy z wykazem
>w szicie 95 Osr... 2
>a konkretnie z wykazem modemowym 4.0
>nie zapisuje sie plik rejestru dziennika
>czy jest to wina modemu , albo programu
>dodam ze wszystko jest oki spoki spokx w ustawieniach
>nawet kiedys sie cos zapisalo tylko to sie dalej nie chce dopisywac moze
>sterowniki do modemu trzeba nowe ?????

Wykaz nie ma wplywu na zapis logu modemu.
Nowsza wersja programu (4.5 - 90Kb) zawiera
w pliku pomocy sposoby rozwiazanie problemu.
Mozesz ja sciagnac polskiej strony Wykazu na:
http://www.kki.net.pl/yasf/

Ryszard yasf_at_geocities.com