Re: wykaz

Autor: Hitower (hitower_at_heros.juni.gliwice.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 23:58:52 MET DST

dziadek napisał(a) w wiadomości: <6ftule$fir$1_at_rekin.onet.pl>...
>nie zapisuje sie plik rejestru dziennika
>czy jest to wina modemu , albo programu
>dodam ze wszystko jest oki spoki spokx w ustawieniach

Tez tak mialem niedawno, ale po reinstalacji szklarni dziala.
Zaczelo sie tak dziac gdy zaczalem mieszac w zegarze (dacie)
przy odpalaniu przeterminowanej wersji probnej programu.
Chyba zrobilem to podczas otwartej sesji dial-up i ja wylaczylem
gdy data byla wczesniejsza od daty rozpoczecia polaczenia.
Nie jestem pewien czy to od tego..

PS.
Skasowanie modemlog.txt nic nie pomagalo :(

--
Marcin Kulas, hitower_at_heros.juni.gliwice.pl
http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower