Re: Port odczytu

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 15:34:39 MET DST

"Piotr Jaruga" <zespai_at_bdk.lublin.pl> writes:

> Czy ktos potrafi (oczywiscie Polak :-) ) wytlumaczyc co to jest za
> urzadzenie systemowe: Port odczytu danych We/Wy dla numeratora ISA PnP i czy
> i do czego sluzy.

Nie wiem czy to o to chodzi, ale jest tak, ze karty P&P (->ISA)
uzywaja jednego (kilku?) portow o wysokich numerach (jak na ISA)
- chyba 0x3Fx, oraz jednego portu o dowolnym (jak na ISA) numerze,
sluzacym tylko do odczytu. To wlasnie ten port. Jego adres ustawia
sie przez komunikacje z tymi portami 0x3Fx.

Wszystko to jest uzywane do ustawiania parametrow kart P&P.
Za logike(?) tego patentu odpowiadaja jego tworcy.

--
Krzysztof Halasa