kabelek SCSI-1 - WANTED

Autor: Robert Mikrut (mikrut_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 23:26:24 MET DST

Cześć!

Poszukuję kabelka SCSI-1 do podłšczenia napędy magnetooptycznego do
sterownika AVA1505.
Wtyczkologia: DB25M - CEN50M (duże SCSI 50pin)

Znalazlem cos takiego w katalogu Elfy, ale cena zbiła mnie z nóg.

Jeśli ktoś ma do sprzedania, za jakieś rozsšdne pienišdze takie cosik,
lub zna rozpiskę tego kabelka, to będę wdzięczny za info.

--
c.u.
====