Re: Podkręcanie Cyrixa - nie

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 17:56:41 MET DST

> cryixy mozna podkrecac tylko zmieniajac czestotliwosc taktowania
> plyty (mnoznik max 2.0x)

Niedokładnie ...
Z tego co mi wiadomo to istaniały dwie różne wersje, posiadające różne
mnożniki, jednak osobicie widziałem tylko wersję PR200+ która miała
mnożnik 2x i 3x (ta druga wersja to 2,5x, ale na 3x nie idzie ...).
Aktualnie taki (2x/3x) PR200+ leży u mnie na półce i czeka na klienta
... BTW jakby kto chciał kupić ...
mnożnik 3x przydawał się na płytach nie posiadających 75MHz bo dawało
się 3x50 i było to 150 nominalne. Jak to zwalnia pracę systemu to pewnie
każdy Ci na tej grupie powie. Odpalałem i chodził stabilnie na 3x60=180
ale wydajnosć była nie wiele większa niż 2x75 z powodu jak wyżej ...
Na 200 MHz nie ładował Windowsa ...

Cooger