Re: Problem z odtwarzaniem mp3

Autor: Wojciech Kulasa (fgf_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 19:58:17 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński) wrote:

> Najpierw trzeba uzgodnić wszelkie warunki żeby porównywanie miało
> jakiś sens ...

Hehe, a ja przy WinAmpie 1.80 z max. jakoscia (64bit, bez zadnych
downsamplingow, wszystko na max.) mam takie obciazenia na
AMD486/150 MHz:

MP3 64kbit -> 55%
MP3 128kbit -> 90% :-)

Oczywiscie wszystkie bajery typu oscyloskop powylaczane, ze nie wspomne
o pluginach. Nawet otwarcie okna dialogowego uczy cierpliwosci
i pokory :-)

Wojciech Kulasa | Fingolfin
       fgf_at_kki.net.pl
 Overclocking? Have a fan!