Re: Plextor & TEAC

Autor: Daniel Fenert (daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 19:08:05 MET DST

Dnia 1 Apr 98 08:44:37 GMT, "Cezary Kobyliński"
<CKobylinski_at_optimus.szczecin.pl> napisał(a):

> [...]
>programu firmy Golden Hawk - CDRWin. Jako osobne urządzenia, to
>współpracują idealnie. W momencie kiedy chcę przegrywać płytę za
>pośrednictwem HDD, to jest OK. Ale kiedy chcę przegrywać płyta-płyta, to
>jest coś nie tak, tzn. objaw jest następujący: po włożeniu płyt do napędów
>i wciśnięciu RECORD nagrywarka zaczyna "przygotowywać" płytę i w momencie,
>kiedy chce zczytywać dane z CD-ROM'u, to CD-ROM "zabrzęczy" chwilkę i
>transmisja nie dochodzi do skutku. CD-ROM jest jako 3 urządzenie a
>nagrywarka jako 2. Terminator jest na CD-ROM'ie. Kontroler sprawdziłem,
To znaczy że CD ma ID=3 a CDR ma ID=2? Jeżeli tak to terminator powinien
być na CDR! Kontroler ma ID=7 jeżeli nic nie kręciłeś, a termiantor
powinien być na ostatnim urządzeniu od kontrolera, więc w takim wypadku
wypada na nagrywarkę...
>jest OK. Może ktoś wie co może być tego przyczyną ?
Prawdopodobnie to.

PS. Ile dałeś za tego Plextor'a?
Daniel Fenert < mailto:daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl >

--
A man with only the humblest of means will cling to life like a