Re: System sie zawiesza

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 14:47:17 MET DST

At 00:14 98-04-01 +0200, you wrote:
> [...]
>dokładnie na ekranie "POCZEKAJ NA ZAMKNIĘCIE SYSTEMU"
>Po twardym resecie bo klawiatura wtedy kompletnie się blokuje zawsze ładuje
>mi się NDD i strasznie długo wszystko testuje, dzieje się tak mniej więcej
>co drugie zamknięcie systemu.
>Całkiem dobrze zamyka system jeżeli kompletnie niczego nie urochomię.
>Nie wiem co może powodować taki efekt, bo występuje on od nowośći a
>praktycznie całe oprogramowanie miałem instalowane na początku i wszystko
>generalnie chodzi bez zarzutu.
>Nadmieniam, że mam Pentiuma 200MMX WIN 95/os i I.E.4.0

  Bardziej moze byc interesujace jakie masz komponenty hardwarowe
  swojego systemu, (HD, FDD, karta grafiki, busmastering itp pierdoly)

  Rodzaj plyty glownej, wytworca plyty i BIOSa itp.

  Ogolnie takie zachowanie moze wystepowac przy zle ustawionych
  przerwaniach.

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============