Plextor & TEAC

Autor: Cezary Kobyliński (CKobylinski_at_optimus.szczecin.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 10:44:37 MET DST

Cześć wszystkim !

Mam mały problem (być może ktoś miał podobny). Mam nagrywarkę TEAC R55S
SCSI i CD-ROM'a Plextor T-20Si SCSI. To wszystko jest podłączone do
kontrolera SCSI ADAPTEC'a AHA-2940. Do nagrywania używam genialnego
programu firmy Golden Hawk - CDRWin. Jako osobne urządzenia, to
współpracują idealnie. W momencie kiedy chcę przegrywać płytę za
pośrednictwem HDD, to jest OK. Ale kiedy chcę przegrywać płyta-płyta, to
jest coś nie tak, tzn. objaw jest następujący: po włożeniu płyt do napędów
i wciśnięciu RECORD nagrywarka zaczyna "przygotowywać" płytę i w momencie,
kiedy chce zczytywać dane z CD-ROM'u, to CD-ROM "zabrzęczy" chwilkę i
transmisja nie dochodzi do skutku. CD-ROM jest jako 3 urządzenie a
nagrywarka jako 2. Terminator jest na CD-ROM'ie. Kontroler sprawdziłem,
jest OK. Może ktoś wie co może być tego przyczyną ?

Pozdrawiam, Czarek.