Wyłączone sterowniki 32bit dysku

Autor: Igor Robert Osipiuk (igoro_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 10:16:51 MET DST

Może ktoś to przerabiał:
Podłączyłem uszkodzony (czasem działa, czasem nie) dysk do komputera,
po uruchomieni WIN 95 pojawił się niebieski ekran informujący że Jedno
z urządzeń nie jest obsługiwane przez sterownik trybu rozszerzonego
więc zostanie on wyłączony. I po następnym uruchomieniu sterownik
pozostaje wyłączony.

Co trzeba zrobić aby uruchomić sterownik ponownie (jaki wpis do
rejestru/plików INI)?

Pytanie kieruję do osób które wiedzą co zrobić, a nie tylko sądzą że
może się uda (takie proste pomysły już przetestowałem)

Nie czytam grup na które wysyłam, więc proszę również o odpowiedz na
e-mail.

--
Igor Robert Osipiuk
e-mail igoro_at_polbox.com