Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 09:34:01 MET DST

Krzysztof Grad napisał(a) w wiadomości:
<6fsp1v$6ig$3_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Nie musi płacić tantiemów.....
>To co on robi jest całkiem legalne, to WY popełniacie przestempstwo
>słuchając tego.........
>
>--
>Krzysztof Grad http://www.kki.net.pl/kmg
>kmg_at_kki.net.pl UiN:4720636 Częstochowa

Przecież to On czerpie zysk z nielegalnego rozpowszechniania
materiałów tego typu.
Zawsze mogę powiedzieć że święcie mnie zapewniał o opłaceniu
tantiemów...
Poza tym MP3 tak naprawde nie nadaje się do słuchania muzyki.

IMHO Autorom i wykonawcom muzyki powinna wystarczyć sława
+ ew. kasa z reklam i koncertów, kubków znaczków i koszulek.
(niektórym to i sława by wystarczyła tylko że wiszą na pasku
 krwiopijców z kompanii muzycznych)
Ciekawe do czego doszłaby cywilizacja gdyby naukowcy
policzył sobie tantiemy...

Pozdrowionka

kezcaR wałsymezrP
akytamrofnI - .A.S oidaR eiksloP
lp.moc.oidar.salta\\:ptth lp.moc.oidar_at_kemezrp:otliam