Re: Toshiba

Autor: Daniel Fenert (daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 06:53:18 MET DST

Dnia Tue, 31 Mar 1998 07:52:29 GMT, hetman_at_XXXzeus.polsl.gliwice.pl
(Adam Hetmanski) napisał(a):

>Mam TEAC x32 na SCSI.
Ja też :)
>Czyta jak do tej pory wszystko co mu włożę do pyszczka,
>także płytki CDRW z mojej nagrywarki.
Niestety RW nie mam, ale czyta faktycznie wszystko :)))
>Chodzi naprawdę szybko i bardzo cicho w porównaniu
>z tymi CDROM'ami >x24, które do tej pory widziałem,
>nie buczy, nie drży itp. Jedynie słychać szum kręcącej się
>płytki.
Kupiłem teraz nowy dysk(Quantum 4.3) i ledwo co się przy nim wyrabia :)
Ten szum po 4 godzinach słuchania MP3 mnie lekko irytuje, ale to nic,
jest i tak bardzo cichy :)
>Poza tym świetnie mi się spisuje w połączeniu z nagrywarką
>RICOH MP6200S na jednym kabelku SCSI.
Ja mam razem za JVC XR-W2022.

>Ciao!
>Hetman
Podsumowując TEAC rządzi!
Spójrzcie na moją stronę - tam są opisy CD-ROM'ów z jakimi się spotkałem
:)
Daniel Fenert < mailto:daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl >

--
A man with only the humblest of means will cling to life like a