news group

Autor: zapis2_at_gte.net
Data: Wed 01 Apr 1998 - 06:07:03 MET DST

Specjalisci od komputerow, POMOZCIE.
Przez dwa lata czytalem (rzadziej pisalem) postingi na soc.culture.polish,
warszawa, samochody. Nigdy nie mialem najmniejszych problemow. Od kilku dni
nie moge postawic zadnego postingu na zadnej z grup nalezacych do news.nask.pl
Mala ramka z zoltym wykrzyknikiem informuje mnie ze nie mam autoryzacji.
Przez dwa lata mialem a teraz nie mam? Co jest grane? Dejanews przez ktory
probuje postawic ten posting jest OK, ale strasznie spozniony. Jesli ktos
podpowie co jest zle bede wdzieczny.
Zbigniew