Re: Zoltrix 33,6 VSP i COMx - problem.

Autor: kajko (skokaz_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 23:50:18 MET DST

Lukasz Piotr Piwowarski napisał(a) w wiadomości:
<6e0a2s$cja$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Mam nastepujacy problem z wewn. Zoltrixem 33,6 VSP:
>COM tworzony przez niego jest zawsze COM1 na IRQ4 (czyli standard) nie-
>zaleznie od tego jak ustawie zworki ((na modemie), sprawdzam to MSD.
>Przy czym oba porty plyty glownej sa wylaczone w setupie ((dla jasnosci
>sytuacji). Jezeli teraz nawet na chama przerzuce myszke na COM2 (wlaczajac

Proponuje abys dobrze przeczytal instrukcje instalacji (jest taka na
kartoniku) .

A teraz po kolei :

Ustaw na karcie modemu COM np.3 i IRQ np 5 lub 7 - moga byc inne wolne
(byle sie nie zarly )
W windows zdetektuj port COM (chyba w " Dodaj nowy sprzet" --> juz nie
pamietam) a potem modem .
Dopiero teraz mozesz zainstalowac oprogramowanie .

Zycze dlugiego zeglowania i niskich rachunkow telefonicznych (aby wampir
TPSA jak najmniej utoczyl Ci gotowki )