System sie zawiesza

Autor: Grzesio (mojeckig_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 23:56:11 MET DST

Mam problem ponieważ mój komputer podczas zamykania systemu zawiesza się,
dokładnie na ekranie "POCZEKAJ NA ZAMKNIĘCIE SYSTEMU"
Po twardym resecie bo klawiatura wtedy kompletnie się blokuje zawsze ładuje
mi się NDD i strasznie długo wszystko testuje, dzieje się tak mniej więcej
co drugie zamknięcie systemu.
Całkiem dobrze zamyka system jeżeli kompletnie niczego nie urochomię.
Nie wiem co może powodować taki efekt, bo występuje on od nowośći a
praktycznie całe oprogramowanie miałem instalowane na początku i wszystko
generalnie chodzi bez zarzutu.
Nadmieniam, że mam Pentiuma 200MMX WIN 95/os i I.E.4.0
Z góry dziękuję za pomoc w wyeliminowaniu tego uciążliwego problemu z którym
sam nie mogę sobie poradzić.
mojeckig_at_friko4.onet.pl