Re: Dos Navigator 1.50

Autor: Grzegorz Gajewski (gajos_at_bobo.ds5.agh.edu.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 19:20:05 MET DST

m227 napisał(a) w wiadomości: <6fp8m2$gs$5_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>cos zle ustawione masz brachu. mozna wykorzystac F2 spoko
  - DN1.50, DOS 7.0.
>Moze sprawdz jak masz Fast Command Execution w configu DN,
 choc nie wiem, czy to moze pomoc. A jak wywolujesz DN z Windy?

 O Fast Command to wiem, ale mimo wylaczenia tego, dalej nie dziala
 Z Windy czy w DOSie wszystko jedno.

>Moze potrzebujesz Pifa do DN (cos tam przestawialem kiedys)?

 Konkretnie jakie ustawienia maja byc w pifie? Moze wyslesz swoj?

>"wracac spowrotem", he he, niezle ziolko. PANOWIE, ortografii mielismy na
>liscie nie sprawdzac, a co z gramatyka?

Czy to "ziolko" bylo do mnie?
           GaYos
 gajos_at_bobo.ds5.agh.edu.pl