Re: Konwerja CP-ISO makro do Worda97

Autor: Wieslaw Fialkiewicz (fialk_at_ar.wroc.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 19:11:33 MET DST

Nie radze sciagac tego makra gdyz jest ono zawirusowane!!!
Moj antyvirus wykryl w nim wirusa:
Bloodhound

Grzegorz Ciaglo wrote:

> Witam
> Na mojej stronie jest umieszczone makro dokonujące konwersji
> polskich liter dla Worda97, które instaluje sie samoczynnie jako
> nowe polecenie (konwertuj cp_iso) dostepne w menu Edycja
> Makro jest freeware zapraszam
> i licze na komentarze kierowane na maila
>
> --
>
> //'''' Grzegorz Ciągło
> \\,,,||
> \\,,// mailto:sinc_at_kki.net.pl http://www.polbox.com/s/sinc/

   Institute of Environmental Engineering
     Agricultural University of Wroclaw         Wieslaw Fialkiewicz
              pl. Grunwaldzki 24
                50-363 WROCLAW                tel:  +48 71 20-55-78
                   POLAND                     fax:  +48 71 22-88-45
                                           e-mail: fialk_at_ar.wroc.pl
                                   URL http://www.ar.wroc.pl/~fialk