Hp690c i atrament????

Autor: Konrad Zdziechowicz (konzed_at_polbox.coml)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 20:32:37 MET

Mam w/w drokarke i ciagle problemy z kasa na nowe kardrige wiec postanowilem
kupic sobie napelniacz do cardrigy Ecojet - sic!
pierwsze kilka stron po napelneniu wydrukowal ladnie ale potem
probowlem roznych sztuceek by powrocil do normy lecz nic z tego
A wiec i moje pytanie czy ktos napelnia sobie cartrige ,czym,
w jaki sposob i jak mu to chodzi no i co robi gdy nie chodzi