ESS1869 i mnostwo klopotow

Autor: Piotr Roszkowski (roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 15:11:57 MET DST

Witam.

Az do padu systemu karta ta wspolpracowala jako tako z windowsami,
(przy kazdym uruchomieniu systemu trzeba ja bylo odinstalowywac i
doinstalowywac bez rebootowania - wtedy dzialala).
W tej chwili w trakcie instalacji nie wiedziec czemu,instaluja sie dwie
kopie drivera (rowniez stary sposob nie dziala po powtornym zainstalowaniu
sa dwie kopie drivera karty i zolte lampki w managerze urzadzen).

Czy zatem ktokolwiek z szanownych czytelnikow tej listy moze mi poradzic
jak zmusic karte do posluszenstwa ?

Ps. W linux'ie nie ma z nia problemow po poczatkowej instalacji w dosie
    Przerwania,adresy,hma sa dobrze ustawione.

--
Best regards
Piotr Roszkowski            | 		roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl |