Re: Szukam chetnych do sieci na Ursynowie

Autor: T.F. (hofsoft_at_medianet.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 14:25:57 MET DST

> Masz jakieś konkretniejsze dane ?
> Bo ja słyszałem że na Natolinie (sieć Porionu) to najwcześniej za rok
> :(

Trzy dni temu rozmawialem z Pania z AsterCity i:
- w polowie kwietnia bede mial i-net przez TV-kablowa,
(musza tylko podpisac jakas umowe ze spoldzielnia mieszkaniowa.)
- i-net "bedzie szedl" po skretce (potrzebna karta sieciowa na skretke)
- cena calosci, jak dla mnie, 488 zl (z VAT) za instalacje,
i 83 zl/mies. abonament.

Wiecej szczegolow mozna sie dowiedziec:
tel. 606-00-57
godz: 12.00-17.00