Re: Toshiba

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 21:20:51 MET DST

> Mam nowa toshibe 24x - kupilem, bo na gieldzie mowili, ze wszystko
czyta. A
> moich nagranych plytek nie :))), z grubsza biorac raz lapie, a raz
nie. Jak
> juz zlapie to czyta az do wylaczenia komputera. Zre duzo pradu i
strasznie
> szumi, jak poduszkowiec.

wysiadla mi toshibax12, wiec powedrowala do serwisu. kumpel pozyczyl
mi uzywanego acerax4 (ktory i tak u niego lezal bezczynnie). na
napedzie o takiej predkosci (x4 lub x6) wg mnie pracuje sie bardziej
kulturalnie. nie trzeba czekac, az sie "bujnie", cdrom pracuje bardzo
cicho (w ogole go nie slychac). do przegladania plytek shereware,
roznego rodzaju encyklopedii, euro_plus+ wg mnie bardziej sie nadaje
taka x6 czy x4 niz x12 czy x24. po prostu zanim szybki naped nabierze
preskosci to ten wolniejszy juz zdazy wczytac dane (np. nastepna
lekcja euro_plus+). poza tym mp3 prosto z plytki odczytuje sie
"bezszumowo".
oczywiscie nie neguje tego, ze napdy >x12 sa nieprzyjazne w
uzytkowaniu. zalezy do czego takiego napedu sie uzywa. przy
instalacji takiego Office'a to normalne, ze im szybszy cdrom (przy
odpowiednio szybkim dysku) tym lepiej.
swoja droga to do swojej toshibyx12 chcialbym dokupic jakis naped
x6czy x4.

--
                     pozdrowionka...
                                    email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl