Shuttle Sound System 48+

Autor: Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 11:24:37 MET DST

Jestem posiadaczem tej karty, wszysko jest fajne tlko ze on anie
wspolpracuje z DirectX co objawia sie pewnymi nieprzyjemnymi rzeczami, czy
ktos wie jak zmusic ja do wspolpracy z DirectX (moz gdzies sa drivery ?), j
aprobowalem w ten sposb ze w przed winda (w Autoexecu) zostala ustawiona
jako Microsoft Sound System, i chodzila miodzio tyle ze nie odtwarzala
midow, mam WaveTable'a i dodalem driver MPU-401 ale to nic nie dalo dalej
jest glucha cisza windows nie wywalil zadnych komunikatow o bledach wiec
jestem bezradny.Moze ktos wie jak to zrobic ?

--
"Warto zajrzec w paszcze Smierci, tylko po to,
   aby wyrwac mu zlote zeby" - Hrun Barbarzynca