Re: 0 800 202122 - czyj to numer?

Autor: Kornel Gawecki (kogaw_at_kki.net.pl)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 10:38:57 MET DST

Dnia Sun, 29 Mar 1998 20:46:55 GMT, Robert Scurvy napisal:
[ciach, ale chodzi o numer 0800 202122]

Nie wiem, czy to jest tpsy, czy nie, ale jest jakiś numerek oddzwaniający, z
którym nie radziłbym próbować. Otóż firma, lub provider może udostępinić
numerek takim_a_takim telefonom (to nie problem), i program sprawdzałby czy
ktoś dzwoni z takiego_a_takiego numerku. Jeżeli tak, to masz za darmo else
płać dużo keszu.

BTW: Raz, jak brałem biling, stał przede mną klient, który nie mógł się
nadziwić, że musi sporo zapłacić. Bronił się, że korzysta z numerku, który
oddzwania i_tak_dalej. W końcu kobieta powiedziała mu, że to jest inaczej
liczone, niż normalna taryfa.
Kg