Do posiadaczy Vipera v330(AGP)

Autor: Artur Karazniewicz (akarazniewicz_at_pacific.torun.pl)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 09:24:24 MET DST

Czesc - mam prosbe. Czy ktos moglby mi pomoc. Znalazlem ostatnio maly (ale
drazniacy) blad w moim Viperze. Otorz przy rozdzielczosci 1280x1024x16bpp
przy kontrastowm obrazie (np. tekst na bialym tle) linie pionowe staja sie
pofalowane. Czy ktos moglby zrobic test i mi napisac czy jego karta zachwuje
sie podobnie (najlepiej otworzyc okno notatnika z jakims tekstem -
zmaksymalizowac i dobrze przyjrzec sie krawedziom obrazu). Z gory mowie, ze
nie jest to wina monitora (17", refresh 75Hz) np. przy 32bpp nie ma takiego
efektu (oczywiscie przy mniejszej rozdzielczosci np 1024x768x32bpp - ale juz
przy 1024x768x16bpp jest to samo). Nie wiem czy jest cecha wszystkich
Viperow czy tylko mojego egzelmparza - dzieki wam mam nadzieje, ze to
rozwiarze...

prosze o odpowiedzi na priva (na oba adresy)
akarazniewicz_at_pacific.torun.pl
fazee_at_mat.uni.torun.pl