Re: Problemy ze ZGRYWANIEM muzyki z CD-ROM'a

Autor: Przemysław Jankowski (pjank_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 00:19:36 MET DST

"Milo" <milo_at_kki.net.pl> (Sun, 29 Mar 1998 17:01:20 +0200):
>Zaopatrzylem sie w programy do tworzenia MP3 (zgrywarki, dekodery i
>odgrywarki) i co sie okazuje. Mam klopoty ze zgrywaniem plikow audio na
>dysk.
>[...]
>Czy ktos moze zna jakies rozwiazanie (procz wymiany CD ROM'a oczywiscie)

Twój naped najwyrazniej nie potrafi bezposrednio zgrywac sciezek audio
na dysk. Jedyne, co ci pozostalo, to przegrywanie za posrednictwem
karty dzwiekowej - moze to co prawda wprowadzac pewne zaklocenia
(konwersja C/A i z powrotem A/C), ale jesli masz w miare dobra karte -
nie bedzie zle (ja mam MitsumiFX400 + SBAwe32 i na prawde nie zauwazam
zadnych zaklocen).
Jesli zdecydujesz sie na ten sposob przegrywania, polecam swoj
programik - CDAudio Ripper (freeware, do sciagniecia z mojej strony),
ktory zautomatyzuje caly proces.

Przemysław Jankowski
e-mail: pjank_at_free.polbox.pl
WWW: http://free.polbox.pl/p/pjank/