Re: Jaka obudowe kupic

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 29 Mar 1998 - 16:20:40 MET DST

Dnia 27 Mar 1998 21:39:28 +0100, Michal Zadworny napisał(a):
>Bede musial zmienic obudowe. Jaka kupic?
>Czy sa jakis zasadnicze roznice pomiedzy produktami . Nie chodzi mi o ATX
>gdyz takie nawet nie wchodzi w gre. Co oznacza wlsciwe napis GREEN.

Może jednak warto zastanowić się nad ATX? Weź pod uwagę, że przy PentiumII i
tak będziesz musiał kupić taką obudowę... A teraz są dostępne obudowy z
wymiennymi blachami - tak, że można do nich wsadzić też zwykłe płyty
baby-AT. Takie obudowy kosztują teraz ok. 300 złotych...

Napis green był na oryginalnych, drogich jak diabli obudowach. Miały one
ponoć doskonałe zasilacze i superciche wentylatory z termostatem. W sumie
chyba godne polecenia... ale pomyśl jeszcze raz o ATX.

P.S. Kiedyś tutaj padły słowa o jakimś nowym typie obudów, nowszym od ATX.
Czy ktoś mógłby wyjaśnić, o co z tym chodzi?

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |