Grupy Dyskusyjne....

Autor: Phenomen (phenomen_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sun 29 Mar 1998 - 15:48:32 MET DST

Czym je najlepiej przegladac..?
Chodzi mi o taka ktora posiada nastepujace atrybuty:
-mozliwosc regulacji daty od ktorej maja byc wyswietlane posty
-mozliwosc wydzielania pojedynczych postow(np. kiedy zmieniam
twardziela i che je przegrac na dyskietke..)
-duza ilosc funkcji ulatwijcych przegladanie.. :D
-mozliwosc ustawienia losowej sygnaturki(sposrod wielu)
-i inne wg uznania pozyteczne bzdury ;)
Obecnie uzywam Free Agenta i nie posiada on powyzszych cech..
Jesli ktos nie zna tak Genialnego programu... niech opisze
przynajmniej swoj wlasny...
bede wdzieczny za jakiekolwiek odpowiedzi... najchetniej na priva...bo
na grupie moze sie zagubic?(nie wiem jak to sie dzieje ,ale wiele
postow znika :[ )
pozdrawiam
 Phenomen ...OO+-...
http://priv.sos.com.pl/~phenomen