Re: Pytanie dla (s)expertow od twardzieli

Autor: Stanislaw Lyjak (stelmed_at_polbox.com)
Data: Sat 28 Mar 1998 - 23:08:31 MET

Byłbym naprawde ostrożny z formatowaniem >low level<. Współczesne HD bardzo
nie lubią ingerencji w fabryczny format głęboki i po operacji może się
okazać się, że z 850 zrobiło się 540 i to na stałe. A tablica partycji jest
zakładana w trakcie zwykłego formatowania, więc to powinno wystarczyć.
Proponuję lekturę artykułu w PC World Computer 4/98 gdzie akurat jest mowa o
ratowaniu HD - ków różnej maści.

Stanisław

Bartłomiej Kosik napisał(a) w wiadomości:
<6fje1d$doa$5_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
:Janek napisał(a) w wiadomości: ...
:>Moj kumpel ma twardziela Caviar 850 MB.
(chlast)
:>Pozdrawiam
:>
:>
:> Janek
:
:
:Spróbuj formatu low level wg. mnie powinien wykazać uszkodzenie w tablicy
:partycji.
:
:--
:Bart (B.K.)
:Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
:To reply remove xxx-rated from my adress
:Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
:
: