Re: bateria w plycie GA-585ATS?

Autor: Pitbol (pitbol_at_KKI.NET.PL)
Data: Sat 28 Mar 1998 - 09:33:08 MET

On 25 Mar 1998 12:44:14 GMT, Tadeusz Bienkowski <tbien_at_nask.pl> wrote:

>Uklad ma napis REAL TIME CLOCK.
>W srodku jest bateria, zegarek i troche RAMu CMOS.
>Szczelnie zamkniete.
>Ja mialem kiedys problem z haslem jeszcze na 386SX, musialem wylutowac
>taki ukladzik (ciezka sprawa) i wstawilem drugi z plyty na ktorej byl w
>podstawce (kupilem ja za 20 zl na bublach).
>Mozna go sadze bylo jakos odczytac gdybym sie uparl ale rzucilem do
>smieci.
>Nie uruchamialem plyty bez niego.
>Jak jest u Ciebie?
>TB

Znalazlem ten scalak. Siedzi w podstawce i ma oznaczenie: "ODIN
OEC12C887". Niestety nigdzie nie mozna go dostac. Plyta bez niego nie
chciala mi chodzic.
Gdzie dostac taki scalak - please o pomoc!!!
A moze ktos wie na ktore nozki mozna podac napiecie z zewnatrz (i
jakie) aby zastapic padnieta baterie?

Piotr Komorowski
pitbol_at_kki.net.pl
pitbol_at_polbox.com