Re: Szukam chetnych do sieci na Ursynowie

Autor: Surger (surger_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 28 Mar 1998 - 21:59:35 MET

On 28 Mar 1998 15:17:46 GMT, "T.F." <hofsoft_at_medianet.pl> wrote:

>Czesc
>
>"Juz za momencik, juz za chwileczke" bedziemy mieli (Wawa-Natolin)
>i-net przez TV-kablowa (AsterCity).
>Wtedy bedzie Nas wiecej :-))
A skad te wiadomosci?
Bo ja czytalem ze w rejonach przejetych po Porionie to trzeba bedzie
poczekac jeszcze pare lat.No a na ten interek w kablowce to sie nie
moge doczekac.A i mam pytanie.Czy osoby podlaczone do internetu przez
Aster City beda mogly sie komunikowac jak w sieci lokalnej?
pozdrawiam Surger