Re: PCI slot

Autor: Krzychu (krzyrem_at_KKI.NET.PL)
Data: Sat 28 Mar 1998 - 15:38:20 MET

Jezeli masz chipset Intela FX to masz tylko 2.0, jezeli nowszy to 2.1. 2.1
maja tez chipsety ALi VXPro i TX Pro i Alladin II i pozniejsze. Niestety nie
wszytkie programy diagnostyczne pokazuja prawde, u mnie np. ba FX pokazywaly
2.1 i dopiero sterowniki do Mistique zdradzily prawde - Bus Mastering nie
mogl zostac wlaczony.
Krzysztof
Jerzy Grebosz napisał(a) w wiadomości: <6fiipb$in2$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...