Re: Jak na Grzybowskš??

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Sat 28 Mar 1998 - 16:31:50 MET

kajetan_at_enternet.com.pl wyrzezbil ...

> Mam pytanie troche nie na temat, ale w kazdej grupie bedzie nie
> natemat:
>
> W jakich porach dnia i tygodnia dziala gielda na Grzybowskiej i jak
> tam dojechac z pod Palacu Kultury ??

w weekendy. zazwyczaj od 8 do 13-14. a dojechac ... hmm .. najlepiej
pojsc do centralnego, skrecic w prawo (al. jana pawla II) i dojsc na
piechote (500 metrow).

DePeSz

--
Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl
       Moj Boze, spraw abym milczal, dopoki sie