Re: low-level format

Autor: Krzysztof Malinowski (ice.warrior_at_usa.net)
Data: Sat 28 Mar 1998 - 09:28:01 MET

MTM wrote:

> Czy ktoś wie jak sformatować dysk LBA na
> niskim poziomie?
> Gdzie zdobyć program , który to umożliwi ?

Ani się waż formatować z BIOS-u. To niszczy strukturę dysku i będzie do
niczego. Dlatego większość producentów wyłącza w BIOS-ie tę funkcję
(BTW: AWARD dostarczany przez producenta to producentów płyt ma tą
możliwość). Ściągnij sobie program serwisowy z Inetu. Jak masz Caviara
to z http://www.wdc.com, a Seagate z http://www.seagate.com. Gdybyś nie
mógł znaleźć to skrobnij do mnie na priva, a mogę ci wysłać

Ice Warrior