Re: Windows98

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 23:01:20 MET

>Słusznie że przepraszasz - bo takich stwierdzeń nie było. A jeśli się
>zdarzały, to raczej pisali je ci wyganiani...

Jeszcze raz - przepraszam.

>A może mnie nie stać na ściąganie z peceta dziesiątek postów dotyczących
>Windows9*/NT, M$IE i innych rzeczy, których miejsce jest na
pl.comp.os.win95?

A stać cię na ściąganie dziesiątków listów zawierających tekst "To nie ta
grupa"?

>Bynajmniej: będzie więcej postów nie na temat...

Nie. Zapewniam Ciebie.

Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>

PS. Jak na pl.misc.telefonia.gsm zapytałem się o licznik stron WWW, dostałem
masę odpowiedzi i nikt mnie nie opieprzył, a ma to tyle z komórami
wspólnego, co z samochodami.