Re: problem z nagrywaniem CD

Autor: Michal Pawel Bienias (MPB_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 28 Mar 1998 - 05:14:12 MET

Niestety ta płyta jest z kompresowana i niekture programy nie będą dawały ci
możliwości kopiowania takich płyt ! oraz musisz mieć nagrywarkę która ma
możliwość nagrywania z kompresią (niewiem czy twój tym ma tą funkcję, ale
zajżyj do instrukcij, będzie pisać że możesz nagrywać płyty 1.3GB)

Easy CD Pro 95 v.2.11 ma w sobie błąd, jeżeli chcesz to iż na stronę
http://www.adaptec.com/support/files/upgrades.html i sciągnij sobie Upgrade
(EASY2UP.EXE ) do tego programu, a możliwe że ci to pomoże.
Mike.